Nasza wycena

Z pewnością nasza wycena realizacji może wydawać się wysoka, ale czym to jest w przypadku logotypów czy haseł za setki tysięcy? Owszem, to dotyczy wielkich graczy, ale pragniemy zauważyć, że górnej granicy tak naprawdę nie ma. A Ci, co chcą odnieść sukces, liczą się z tym, że początkowo może ich on dużo kosztować.

Jednak wróćmy na nasz rynek i na naszą drogę44. Ułożony przez nas cennik też nie jest wartością sztywną. Lubiana przez nas grafika:

W sekcji „O nas” wskazany cennik dotyczy dwóch wartości – tanio i dobrze, dobrze i szybko, szybko i tanio; które klient wybiera w zasadzie, zanim jeszcze z nami rozpocznie rozmowy, podświadomie. Jest również tak, że mimo najszczerszych chęci, wszystkich trzech elementów pogodzić się po prostu nie da.

Każdy chce wszystko jak najtaniej jak najszybciej i jak najlepiej – to z punktu widzenia odbiorcy. Jednak jeśli ja przyjdę do Ciebie, który zajmujesz się malowaniem mieszkań i powiem, że chcę szybko, dobrze i tanio, najprawdopodobniej grzecznie odmówisz, a w myślach wyśmiejesz. Jeśli do tego dorzucę słynne „bo inni to robią taniej”, możesz się nawet zagotować i w zasadzie skierujesz mnie prosto do nich. Czemu? Bo szanujesz swój czas, swoją pracę, swoje umiejętności i za miskę ryżu robił nie będziesz. Dlaczego więc oczekujesz, że osoby, które mają wiedzę, umiejętności i doświadczenie w tworzeniu treści, będą je robić dla Ciebie za 5zł?

Porównywanie treści, również nie ma większego sensu. Jeśli jesteś wspomnianym malarzem i wymalowałeś mi jeden pokój, a ja zaproszę Cię do drugiego, wymalowanego przez kogoś innego i zacznę to porównywać, to co poczujesz? Niesprawiedliwość. Czemu? Z dwóch powodów, przede wszystkim nie wiemy, jak ściana wyglądała wcześniej, ile trudu wymagało jej wymalowanie, czy akurat ten rodzaj farby był nieco lepszy. Po drugie, subiektywna ocena – Tobie się może nie podobać, ale Twoi goście będą zachwyceni.

O tym, jak tworzymy treści, możesz poczytać w sekcji „Copywriting”. Dowiesz się więcej na temat filozofii Kaizen, 5S, na temat content marketingu czy storytellingu, i wielu innych składowych treści i procesu jej powstawania. Dzięki temu odkryjesz również skąd wskazane ceny i co za nimi się kryje.

Cena, jak napisałem na wstępie, nie jest wartością sztywną, jednak nie dajemy specjalnych upustów czy rabatów na samym początku. Większe ilości realizacji są też inaczej traktowane niż pojedyncze zamówienia – oczywista sprawa.

Wybierając nas, masz pewność co do dwóch rzeczy – treści będą na najwyższym poziomie i zrealizowane na czas. A skuteczność? Zachęcam do przeczytania tego artykułu.