Nie daj o sobie zapomnieć

Powtarzalność przekazu jest kluczem do sukcesu każdego przedsięwzięcia. Bazuje ona na oczywistości – ludzie wierzą w to, co im się mówi. O tym doskonale wiedzą wielkie koncerny, np. Apple. Apple bazuje na dwóch aspektach, wierze w ludzi w to, co słyszą oraz w to, co widzą. Dlatego ich produkty znajdziemy w niemal każdej popularniejszej amerykańskiej produkcji – skoro moja ulubiona postać używa tego sprzętu, to ja też chce, bo musi być dobry. Ponadto, wracamy do przekazu, który ludziom „mówi”, że te produkty są dobre, nowoczesne i warto je mieć. Bo warto prawda?

Widzisz, to właśnie konsekwencja twórców i przekonanie o jakości ich produktów czy usług sprawia, że ludzie przekonują się do nich, ba, nawet wierzą, że warto je mieć czy z nich korzystać. Tylko ten przekaz musi trochę trwać, być rozłożonym w czasie.

Jeśli więc chcesz się wypromować, mieć sporo klientów, dużo zarabiać, to musisz w to włożyć sporo wysiłku, systematycznej i konsekwentnej pracy. Możesz stworzyć jeden tekst, który się będzie wszędzie pojawiał. Możesz, ale po co? Tym jedynie znudzisz odbiorców, którzy będą przewijać Twoją ofertę, tak jak Ty wyciszasz reklamy w telewizji. Widzisz zależność?

Twórz więc czy zamawiaj, teksty dobre, lepsze i najlepsze, ale miej ich sporo, systematycznie zmieniaj (zapętlenie nie jest złą opcją) – słowem, zapisz się w świadomości ludzi jako ktoś, kto ma dla nich coś wysokiej jakości. Bo to jest wysokiej jakości prawda? Tylko że ludzie jeszcze o tym nie wiedzą.

Nie możesz dać ludziom o sobie zapomnieć, aż sami zaczną o Ciebie pytać, wtedy sami za Ciebie zrobią Twoją robotę.

Jednak do tego potrzeba czasu i pracy. Nie chodzi też o to, by w kółko powtarzać to samo zdanie, jednak tę samą myśl, ten sam przekaz.