Jak tworzone są teksty na zamówienie?
Teksty na zamówienie to rozwiązanie dla każdego! Artykuły na blogu czy w dowolnym serwisie internetowym mają na celu podniesienie pozycji w wyszukiwarce Google. Content marketing nie polega tylko na zamieszczeniu w tekście jak najwięcej fraz kluczowych, bo algorytmy Google szybko wykryją „podstęp”. Chodzi o to, żeby publikacje w sposób naturalny przyciągały użytkowników. Artykuły muszą być ciekawe, unikalne, ale też poprawne językowo. Nie mogą pojawiać się błędy, bo Czytelnicy szybko je dostrzegą, a przecież chodzi o to, żeby skupili się na treści i zainteresowali się daną poradą czy zamieszczoną informacją.
Jeśli klient przysyła materiały na temat produkty i firmy, tworzymy artykuł tylko dla niego. Wymagamy jednak niezbędnych informacji, by tekst był ciekawy, zawierał istotne informacje, które pomogą wypozycjonować stronę www. Ścisła współpraca z klientem jest konieczna, by po otrzymaniu gotowego zlecenia, nie wnosił zastrzeżeń co do wiarygodności treści. Copywriter nie może ich poszukiwać w sieci, ale otrzymać od klienta, bo wtedy będą unikalne.
Teksty na zamówienie – ile trwa tworzenie artykułu?
Jeśli teksty na zamówienie mają zawierać bibliografię, czyli wiarygodne źródło, czas ich tworzenia zajmuje więcej czasu — oczywiście, wcześniej nie zmyśla, jednak powołanie się na źródło zwyczajnie zabiera czas. Copywriter potrzebuje na to 3 dni lub więcej, w zależności od tematyki. Takie artykuły zawierają techniczne słownictwo, więc wymagają włożenia dużo pracy. Eksperckie publikacje są więc droższe niż tematyczne czy wizerunkowe. Twórca treści stara się jednak, żeby były ciekawe w odbiorze przez Czytelników. Artykuły tematyczne i wizerunkowe na bloga firmowego podnoszą wartość strony www, ale pisane są językiem zrozumiałym dla każdego użytkownika.
Nasz copywriter zawsze przedstawia korzyści, ale w sposób ciekawy i zachęcający do zakupu produktu/usługi. Publikacja wyczerpuje dany temat, ale jest zgodna branżą w jakiej działa firma. To ważne, by czytelnik znalazł poradę czy informację, jaką obiecuje dany temat. Ta kwestia jest niezmiernie istotna również dla algorytmów Google. Teksty na zamówienie, takie jak: sponsorowane, zapleczowe, tematyczne, wizerunkowe, posty na FB czy opisy produktów mają na celu zapewnić wysoką pozycję w wyszukiwarce, ale treści muszą być ciekawe, by zainteresowały Czytelników.
Paczka tekstów na bloga firmowego a teksty na zamówienie
Paczka tekstów na bloga różni się od tekstów na zamówienie, ponieważ zawiera gotowe artykuły do wstawienia na stronę internetową. Możesz wybrać dowolny pakiet, w którym są: podane tematy, nagłówki, frazy kluczowe oraz długość każdego tekstu w zzs. Paczka tekstów jest wyceniona, więc wystarczy tylko kliknąć, by stać się posiadaczem kilku artykułów. Przy tworzeniu treści copywriterzy wykorzystują odpowiednie narzędzia: Google Trends, Google Search Console, KWFinder, SeoBook, YoastSEO, AnswerThePublic, Planeta SEO, Rapidus, Keyword Surfer.
Treści przechodzą korektę, więc są poprawne stylistycznie i ortograficznie. Paczki tekstów są wygodnym rozwiązaniem dla właścicieli witryn, którzy są zapracowani i brakuje im czasu na poszukiwanie copywritera. Mając gotowe publikacje wiedzą, za co płacą i pobierają paczki tekstów zgodnie z zapotrzebowaniem. Na teksty na zamówienie klienci muszą poczekać 2–3 dni, więc czas publikacji się wydłuża. Gotowe teksty na bloga firmowego nie wymagają angażowania Waszego czasu, a po kilku dniach pozycjonują stronę. Jeśli jednak nie znajdziesz tego, czego szukasz, zawsze możesz zlecić napisanie kilku innych artykułów, przesyłając wytyczne.
Arkadiusz Malanowski